Pravidla schůzek

Termín schůzky

Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, rezervačním systémem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.

Zrušení schůzky 

Zrušení naplánované schůzky je potřeba oznámit, telefonicky, SMS zprávou nebo do zprávy našich sociálních médií minimálně 24 hodin před schůzkou. 

Opakované rušení schůzky bez omluvy

V případě opakovaného rušení schůzek bude klient obeznámen a již po 3. zameškání schůzky mu nebude schůzka zarezervovaná bez poplatku 50% ceny služby. V případě zmeškání schůzky mu tato záloha nebude vrácena. 

Odmítnutí služby

Procedura může být odmítnuta v těchto případech:


Ceník

Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsme plátci DPH.

Reklamace služeb

Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením našeho salónu.