Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky, rezervačním systémem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Zrušení naplánované schůzky je potřeba oznámit, telefonicky, SMS zprávou nebo do zprávy našich sociálních médií minimálně 24 hodin před schůzkou.
V případě opakovaného rušení schůzek bude klient obeznámen a již po 3. zameškání schůzky mu nebude schůzka zarezervovaná bez poplatku 50% ceny služby. V případě zmeškání schůzky mu tato záloha nebude vrácena.
Procedura může být odmítnuta v těchto případech:
zákazník se dostaví na ošetření v podnapilém stavu, nebo nebo pod vlivem návykových látek
zákazník se dostaví na ošetření se zdravotními problémy
zákazník se dostaví na ošetření v nevyhovujícím hygienickém stavu
zákazník nedodržel hygienická opatření - Covid-19
Ceník je k nahlédnutí ve studiu a na webových stránkách. Ceny platí pro základní provozní dobu v pracovních dnech od pondělí do pátku. Nejsme plátci DPH.
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením našeho salónu.